Magius CasinoZarejestruj sięZaloguj się

Zasady i Warunki

Wersja 1.5

Ostatnia aktualizacja: 10.03.2025

OGÓLNE

1.1 Przed rozpoczęciem korzystania z naszej strony internetowej Magius.com (zwanej dalej „Witryną”), prosimy o zapoznanie się z poniższymi Ogólnymi Warunkami i Zasadami. Korzystając z jakiejkolwiek części Witryny lub uzyskując do niej dostęp, wyrażasz zgodę na przestrzeganie wszystkich poniższych postanowień (zwanych łącznie „Regulaminem”):

  • Ogólne Warunki i Zasady, dostępne na tej stronie;

  • Polityka prywatności;

  • Informacje o plikach cookies;

  • Szczegółowe warunki dotyczące kampanii reklamowych, bonusów oraz promocji dostępnych na naszej Witrynie;

  • Zasady dotyczące gier oferowanych na Witrynie, do których można uzyskać dostęp przez te gry;

  • Inne warunki, które mogą obowiązywać w przypadku korzystania z niektórych sekcji lub usług na naszej Witrynie.

1.2 W przypadku jakichkolwiek sprzeczności, warunki kampanii reklamowych, bonusów i promocji mają pierwszeństwo przed postanowieniami Regulaminu.

1.3 Jeśli nie zgadzasz się z którymkolwiek z postanowień Regulaminu, nie masz prawa otworzyć konta ani korzystać z żadnych usług oferowanych na Witrynie. Kontynuowanie korzystania z Witryny oznacza zaakceptowanie wszystkich warunków Regulaminu.

1.4 O ile nie postanowiono inaczej, wszelkie odniesienia do "my", "nas", "nasz", "Firma" odnoszą się do podmiotu prowadzącego Witrynę, podczas gdy odniesienia do "gracza", "Ciebie", "Twój" dotyczą osoby korzystającej z Witryny i akceptującej Regulamin.

1.5 Wiążącą wersją Regulaminu jest wersja w języku angielskim. Wszelkie tłumaczenia mają jedynie charakter pomocniczy. W przypadku rozbieżności między wersją angielską a innymi wersjami językowymi, obowiązuje wersja angielska. Akceptując Regulamin, zapewniasz, że posiadasz odpowiednią znajomość języka angielskiego, by w pełni zrozumieć jego treść.

1.6 Kasyno zapewnia dostęp do gier wyłącznie poprzez zabezpieczoną sieć, która wykorzystuje technologie szyfrowania danych wrażliwych.





Wymogi prawne i ograniczenia

2.1 Korzystanie z usług Witryny jest dozwolone wyłącznie osobom, które osiągnęły pełnoletniość zgodnie z obowiązującym prawem, a ich wiek wynosi co najmniej 18 lat. Akceptując Regulamin, potwierdzasz, że spełniasz te wymagania wiekowe i zobowiązujesz się natychmiast opuścić Witrynę, jeśli masz mniej niż 18 lat.

2.2 Kasyno nie udziela żadnych zapewnień ani gwarancji dotyczących legalności korzystania z Witryny, szczególnie w przypadkach, gdy hazard jest zakazany, regulowany lub nieuregulowany w Twojej jurysdykcji. Twoim obowiązkiem jest zapoznanie się z przepisami prawnymi dotyczącymi hazardu online w Twoim kraju i przestrzeganie ich przez cały czas. Przed próbą założenia konta oraz za każdym razem przed skorzystaniem z Witryny musisz upewnić się, że hazard online jest legalny w Twojej jurysdykcji. Korzystając z Witryny, potwierdzasz, że masz prawo do uprawiania hazardu online. W przypadku, gdy hazard online stanie się nielegalny lub podlega ograniczeniom w Twojej jurysdykcji, zobowiązujesz się natychmiast zamknąć konto i zaprzestać korzystania z usług Witryny.

2.3 Rezydenci poniższych krajów („Wyłączone Jurysdykcje”) nie mogą otworzyć konta na naszej Witrynie ani wpłacać środków na swoje konto: Afganistan, Armenia, Białoruś, Bułgaria, Chiny, Curacao, Cypr, Dania, Estonia, Gruzja, Holandia, Iran, Irak, Izrael, Korea Północna, Litwa, Malta, Mołdawia, Rosja, Rumunia, Stany Zjednoczone, Szwecja, Ukraina (w tym Krym), Wybrzeże Kości Słoniowej. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tej listy według własnego uznania i bez wcześniejszego powiadomienia. Wszystkie zmiany będą publikowane na naszej stronie internetowej. Należy regularnie sprawdzać Regulamin, aby upewnić się, że nie znajdujesz się w żadnej z Wyłączonych Jurysdykcji, które mogą być aktualizowane. Jeśli mieszkasz w jednej z tych jurysdykcji lub przebywasz na jej terytorium, zobowiązujesz się nie zakładać konta ani nie korzystać z Witryny, a w przypadku już założonego konta, niezwłocznie je zamknąć.

2.4 Oprócz wymienionych Wyłączonych Jurysdykcji, należy pamiętać, że niektórzy dostawcy oprogramowania obecni na naszej Witrynie mogą zabraniać klientom z określonych jurysdykcji korzystania z ich oprogramowania lub obstawiania zakładów, co zostało określone w sekcji „Dodatkowe ograniczenia terytorialne” niniejszych Ogólnych Warunków i Zasad. Uzyskując dostęp do takiego oprogramowania, gwarantujesz, że nie jesteś rezydentem żadnej z tych jurysdykcji.


Weryfikacja Twojego wieku, tożsamości i inne kontrole

3.1 W celu zarządzania Twoim kontem, weryfikacji tożsamości lub potwierdzenia źródła środków wpłaconych na Twoje konto, będziesz zobowiązany do dostarczenia wszelkich wymaganych informacji, które możemy zażądać. W tym mogą znaleźć się m.in. poświadczony dowód tożsamości, dowód zamieszkania, dokumenty potwierdzające własność oraz historia transakcji związanych z wykorzystywanymi metodami płatności, takie jak wyciągi bankowe, karty kredytowe/debetowe itp.


3.2 Zastrzegamy sobie prawo do zastosowania dodatkowych procedur i środków w celu weryfikacji Twojej tożsamości, wieku, miejsca zamieszkania oraz innych informacji (procedura KYC - Know Your Customer), zarówno przed dokonaniem wpłaty, jak i po jej realizacji, według naszego wyłącznego uznania.

3.3 Wymagane dokumenty i informacje muszą zostać dostarczone w ciągu 30 dni od złożenia wniosku. W przypadku niedostarczenia wymaganych dokumentów w tym terminie, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania płatności i/lub zawieszenia Twojego konta, a w skrajnych przypadkach - do jego trwałego zamknięcia. Zazwyczaj proces weryfikacji trwa do 10 dni roboczych od momentu pełnego dostarczenia wymaganych dokumentów, jednak w zależności od specyfiki i złożoności sprawy, czas weryfikacji może ulec wydłużeniu.

3.4 Możemy współpracować z zewnętrznymi dostawcami usług w celu przeprowadzenia weryfikacji tożsamości w naszym imieniu, w tym z autoryzowanymi biurami informacji kredytowej, firmami zajmującymi się weryfikacją tożsamości oraz systemami zapobiegania oszustwom. Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione tym stronom trzecim, zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

3.5 Akceptując niniejsze Warunki i Zasady, wyrażasz zgodę na przeprowadzanie przez nas dodatkowych kontroli bezpieczeństwa w celu potwierdzenia prawdziwości informacji o Twoim koncie i aktywności. Kontrole te będą realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz naszymi procedurami bezpieczeństwa i przeciwdziałania oszustwom, w tym mogą obejmować weryfikację telefoniczną, połączenia wideo, weryfikację twarzy lub inne metody potwierdzenia tożsamości, które uznamy za konieczne.


Oszustwa, nielegalne i nieprawidłowe wykorzystanie

4.1 Witryna jest przeznaczona wyłącznie do celów rozrywkowych. Następujące działania są surowo zabronione i będą traktowane jako poważne naruszenie niniejszych Ogólnych Warunków i Zasad:

  • Korzystanie z Witryny w celach komercyjnych lub w imieniu innych osób;

  • Angażowanie się w nieuczciwe działania, w tym m.in. używanie kart kredytowych/debetowych lub innych metod płatności, które nie należą do Ciebie, szczególnie w przypadkach, gdy środki zostały wycofane lub zakwestionowane;

  • Wykorzystywanie oszustw lub innych nieuczciwych środków w celu uzyskania przewagi, takich jak wykorzystanie błędów oprogramowania, luk w systemie, używanie oprogramowania lub sprzętu do automatyzacji, manipulowania lub wpływania na wynik zakładów;

  • Działanie w zmowie z innymi graczami lub stronami trzecimi, w tym dzielenie się informacjami, współpraca lub koordynacja działań w celu uzyskania korzyści;

  • Używanie nieuczciwych strategii bukmacherskich, takich jak zakłady równe, zakłady zerowe, niskomarżowe, minimalizowanie ryzyka lub gwarantowanie wygranej poprzez manipulowanie systemem;

  • Angażowanie się w pranie pieniędzy, finansowanie terroryzmu lub inne nielegalne działalności;

  • Grożenie, nękanie lub wykorzystywanie innych graczy lub pracowników naszej firmy;

  • Próbując przeprowadzić ataki, uzyskać nieautoryzowany dostęp lub zakłócić działanie Witryny, serwerów, komputerów, baz danych lub jakichkolwiek innych zasobów związanych z Witryną, w tym próbować obejść nasze zabezpieczenia;

  • Kopiowanie, inżynieria wsteczna, dekompilacja, modyfikacja lub pozyskiwanie kodu źródłowego oprogramowania Witryny oraz usuwanie informacji o prawach własności lub wykorzystywanie oprogramowania w sposób inny niż przeznaczenie rozrywkowe;

  • Próba sprzedaży lub przeniesienia konta na inną osobę lub pozyskiwanie kont innych graczy.

4.2 Zgadzasz się nie szkodzić Witrynie ani jej reputacji.

4.3 Zastrzegamy sobie prawo do przeprowadzania od czasu do czasu przeglądu gier oraz aktywności graczy, aby upewnić się, że są one zgodne z Regulaminem. W przypadku wykrycia nadużyć, jak np. wykorzystywanie błędów oprogramowania lub udziału w nieuczciwych strategiach, zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia wygranych, cofnięcia promocji, zablokowania konta gracza lub wykluczenia go z przyszłych promocji.

4.4 Jeśli będziemy mieli uzasadnione podejrzenia, że uczestniczyłeś/-aś w oszustwie, działalności nielegalnej lub w jakikolwiek sposób naruszyłeś/-aś Regulamin, zastrzegamy sobie prawo do podjęcia następujących działań, z lub bez uprzedzenia:

  • Natychmiastowa blokada konta i zawieszenie dostępu do Witryny i jej usług, wstrzymanie wszelkich płatności do zakończenia dochodzenia;

  • Trwałe zamknięcie konta oraz uniemożliwienie dalszego korzystania z Witryny i usług partnerskich;

  • Unieważnienie wygranych, anulowanie wypłat i skonfiskowanie środków na koncie;

  • Unieważnienie salda bonusowego na koncie oraz ograniczenie lub całkowite wykluczenie z udziału w przyszłych ofertach promocyjnych;

  • Skontaktowanie się z odpowiednimi służbami, aby zgłosić podejrzenie nielegalnej działalności i podjąć działania w celu odzyskania należnych płatności.

4.5 Kasyno ma prawo powiadomić odpowiednie organy rządowe, inne platformy hazardowe, dostawców usług internetowych, banki oraz instytucje finansowe w przypadku podejrzenia oszustwa lub nielegalnej działalności. Zgadzasz się zapewnić pełną współpracę w trakcie dochodzenia w takich sprawach.

Ograniczenia odpowiedzialności

5.1 Zgadzasz się, że firma nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani kontroli nad sposobem, w jaki korzystasz z oprogramowania. Korzystanie z usług firmy jest wyłącznie Twoją decyzją, a Ty akceptujesz wszelkie ryzyka z tym związane.

5.2 Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek umowy, nielegalne działania, zaniedbania, szkody lub straty, niezależnie od ich wielkości, w tym utratę danych, dochodów, reputacji czy innych strat, których firma nie przewidziała w tym momencie.

5.3 Ani firma, ani dostawca oprogramowania, ani żadne z podmiotów stowarzyszonych lub powiązanych z firmą, nie ponoszą odpowiedzialności za straty, wydatki lub szkody wynikające z następujących okoliczności:

  • Błędów wprowadzonych przez użytkownika, takich jak niepoprawne informacje;

  • Oszustw, fałszywych lub wprowadzających w błąd działań;

  • Decyzji firmy o odmowie przyjęcia wpłaty, braku otwarcia konta, zawieszeniu lub zamknięciu konta;

  • Opóźnień w otrzymaniu lub przetwarzaniu wpłat lub wstrzymania wypłat związanych z procedurami weryfikacyjnymi;

  • Używania konta do celów uznanych za nielegalne na podstawie obowiązujących przepisów prawnych;

  • Operacji lub transakcji wykonanych po prawidłowym zalogowaniu się przy użyciu nazwy użytkownika i hasła;

  • Niesankcjonowanego użycia danych związanych z Twoim kontem;

  • Niemożności korzystania z Witryny lub braku dostępu do niej z jakiejkolwiek przyczyny;

  • Działań lub transakcji przeprowadzanych przez osoby trzecie przy użyciu Twojej nazwy użytkownika i hasła;

  • Problemy związane z dostępem do Witryny, w tym niskiej jakości dostęp lub jego brak;

  • Okoliczności leżących poza bezpośrednią kontrolą firmy, takich jak problemy ze sprzętem, oprogramowaniem (w tym wirusy komputerowe), systemy przesyłania danych, telefon, komunikacja, czy usługodawca internetowy;

  • Utratą transakcji wynikającą z problemów z połączeniem lub innymi organizacjami przesyłającymi dane;

  • Niedostarczenie komunikacji elektronicznej;

  • Działań rządu lub siły wyższej;

  • Udziału w grach, które są nielegalne w kraju zamieszkania gracza;

  • Błędów, literówek, pominięć lub problemów z oprogramowaniem na Witrynie;

  • Bezpośrednich lub pośrednich skutków naruszenia Regulaminu przez Ciebie.


Zmiany na stronie internetowej

6.1 Firma ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie według własnego uznania, w dowolnym czasie.

6.2 Zmiany wchodzą w życie od daty wskazanej w zaktualizowanej wersji Regulaminu. Twoim obowiązkiem jest regularne sprawdzanie aktualizacji Regulaminu przy każdym korzystaniu z Witryny.

6.3 Kontynuując korzystanie z Witryny po wprowadzeniu zmian, akceptujesz te zmiany, niezależnie od tego, czy otrzymałeś/-aś informację o zmianach lub zapoznałeś/-aś się z nimi osobiście. Jeśli nie zgadzasz się z jakimikolwiek zmianami, powinieneś zaprzestać korzystania z Witryny.



Procedura rozpatrywania skarg

7.1 Możesz skontaktować się z działem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres: support@magius.com.

7.2 Skargi są rozpatrywane przez zespół Obsługi Klienta, a w przypadkach, gdy zespół nie może natychmiast rozwiązać sprawy, mogą być przekazywane do innych działów firmy. Gracz zostanie w rozsądny sposób poinformowany o stanie swojej reklamacji.

7.3 „Spór” odnosi się do każdej skargi, która:

  • dotyczy wyniku transakcji hazardowej gracza;

  • nie zostanie rozwiązana na pierwszym etapie procedury reklamacyjnej firmy.

7.4 Dział Obsługi Klienta prześle wstępną odpowiedź na zapytanie za pośrednictwem e-maila ze skrzynki odbiorczej Obsługi Klienta. Jeśli reklamacja wyniknie z pierwotnej odpowiedzi, dział Obsługi Klienta doradzi Ci przesłanie szczegółowej reklamacji w formie pisemnej na adres: complaints@magius.com.

7.5 W celu skutecznej identyfikacji gracza składającego skargę, należy dołączyć:

  • nazwę użytkownika konta;

  • pełne imię i nazwisko zarejestrowane na koncie;

  • skargę e-mailową z zarejestrowanego adresu e-mail;

  • temat e-maila, który ma zawierać przyczynę ZAŻALENIA;

  • szczegółowe podsumowanie/wyjaśnienie skargi;

  • określone daty i godziny związane ze skargą.

7.6 Po otrzymaniu wymaganych informacji Komisja ds. Rozpatrywania Reklamacji przeanalizuje Twoje zgłoszenie i udzieli odpowiedzi w tej sprawie.

7.7 Zostaniesz poinformowany o wyniku swojej reklamacji w ciągu 10 dni roboczych od jej otrzymania. W przypadku złożonej skargi, która wymaga więcej czasu na rozwiązanie, termin ten może zostać przedłużony.

7.8 Jeśli nie będziesz zadowolony z wyniku rozstrzygnięcia skargi przez Komitet ds. Rozstrzygania Skarg, masz możliwość zapoznania się z dalszymi zewnętrznymi opcjami rozwiązywania sporów.

7.9 Przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że zawierasz umowy wyłącznie z Firmą na świadczenie usług dostępnych w Witrynie. Zgadzasz się nie wnosić roszczeń ani sporów wobec osób trzecich zaangażowanych w działanie Witryny, w tym dostawców oprogramowania, gier, kursów, dostawców płatności, podmiotów przetwarzających płatności oraz agentów płatności.